۳. ملبورن ، استرالیا ۲۰۲۳اخباراستون مارتینمسابقات 2023

شایعه فرمول یک: استون مارتین به‌روزرسانی‌های پیش از برنامه را برای گرندپری استرالیا ارائه می‌کند

تیم فرمول یک استون مارتین ممکن است به‌جای آذربایجان به‌روزرسانی‌ها را به استرالیا بیاورد.

انتظار می‌رود که تیم فرمول یک استون مارتین به‌روزرسانی‌هایی را برای بال عقب AMR23 برای گرندپری آذربایجان ارائه کند، با شایعاتی که ممکن است در گرندپری استرالیا این هفته ظاهر شود. 

استون مارتین، به عنوان یک تیم مشتری مرسدس ، در حال حاضر یک بال عقب دارد که بیشتر با طراحی بحث برانگیز تیم مبتنی بر براکلی سازگاری دارد. 

طبق گفته Formu1a.uno ، طراحی الهام گرفته از مرسدس بنز در نزدیکی کف بزرگتر است و بر جریان هوا از طریق دیفیوزر AMR23 تأثیر می گذارد. این مشخصات برای مرسدس W14 کار می کند، با این حال، استون مارتین به یک بال عقب نیاز دارد که کشش بیشتری ایجاد کند. 

علیرغم اینکه فرناندو آلونسو در هر دو مسابقه تا اینجای فصل در بحرین و عربستان سعودی مقام سوم روی سکو را به دست آورده است، او به طور قابل توجهی از سرعت ردبول مسلط فاصله گرفته است و بال عقب می تواند تاثیر زیادی در این امر داشته باشد. 

اگرچه محدودیت های سقف بودجه، رفع فوری را چالش برانگیز می کند، تیم یک فلپ DRS کمی تغییر یافته را برای کاهش مقاومت معرفی کرده است. با این حال، هیجان واقعی در گرندپری آینده استرالیا نهفته است، جایی که یک بال کم بار می تواند زودتر از موعد مقرر اولین بازی خود را انجام دهد.

انتظار می رود که ردبول در مراحل اولیه فصل طولانی آینده به برتری خود ادامه دهد. با این حال، با توجه به اینکه تیم اتریشی پس از نقض سقف هزینه آنها در سال 2021 از کاهش زمان در تونل باد رنج می برد، اجماع عمومی در پادوک این است که تیم های دیگری مانند استون مارتین فاصله را با آنها کم کنند. 

استون مارتین یکی از غافلگیرکننده ترین تیم های این فصل پس از پیشرفت های قابل توجهی است که در تعطیلات زمستانی ایجاد کرده است. امیدواریم که بال عقب به روز شده تنها آنها را در جلوی شبکه رقابتی تر کند. 

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x