۱۹. استین ، آمریکا ۲۰۲۳اخبارفراریمرسدسمسابقات 2023

همیلتون و لکلرک به دلیل نقص فنی از مسابقات جایزه بزرگ ایالات متحده محروم شدند

لوئیس همیلتون و چارلز لکلرک هر دو از مسابقات جایزه بزرگ ایالات متحده محروم شده اند. پس از مسابقه در آستین، خودروهای آنها مورد بازرسی قرار گرفت و پس از انجام بازرسی ساییدگی تخته، توسط تیم فنی FIA مشاهده شد

در گزارش نماینده آمده است: « در خودروی همیلتون و لکلرک ساختارهای واقع در منطقه -825 ≥ XR ≥ – 1025 با ماده 3.5.9 e) مقررات فنی فرمول یک 2023 مطابقت ندارند.

به این ترتیب، هر دو بلافاصله به مهمانداران ارجاع شدند.

همیلتون یک مسابقه درخشان را به پایان رسانده بود و مکس ورشتاپن پیروز را تا پایان خط به چالش کشید. او در این رویداد کفی جدیدی را تست کرده بود، مرسدس آخرین بسته ارتقاء بزرگ سال خود را به آستین آمریکا آورده بود.

هر دو تیم نماینده ای را برای صحبت با مهمانداران فرستادند و اظهار داشتند که “ساییدگی زیاد روی لنت ها احتمالاً نتیجه ترکیب منحصر به فرد مسیر پر دست انداز و برنامه مسابقه اسپرینت است که زمان تنظیم و بررسی ماشین قبل مسابقه را به حداقل می رساند. “با این حال، مهمانداران خاطرنشان کردند که “این مسئولیت بر عهده تیم است که اطمینان حاصل کند که ماشین همیشه در طول یک مسابقه مطابق با مقررات است. در این مورد خاص، لغزش عقب خارج از منطقه تعریف شده در گزارش نماینده فنی بود) مقررات فنی فرمول یک FIA، که شامل یک تحمل برای سایش است.

“رد صلاحیت همیلتون و لکلرک، نوریس را به مقام دوم رساند و کارلوس ساینز را به جایگاه های سکو ارتقا داد. سرجیو پرز به رتبه چهارم می رسد و برتری خود را نسبت به همیلتون در مبارزه برای دومی در مسابقات قهرمانی رانندگان افزایش می دهد.

راسل از هفتم به پنجم، پیر گسلی به ششم و لنس استرول به هفتم می‌پرد. یوکی تسونودا هشتم شد و مسابقه‌دهنده ژاپنی نیز امتیاز جایزه سریع‌ترین دور را در یک روز خوب برای آلفا تائوری کسب کرد.همچنین به این معنی است که ویلیامز با هر دو ماشین به امتیاز رسید، الکس آلبون جایگاه نهم را به ارث می‌برد و لوگان سارجنت اولین امتیاز فرمول یک خود را با جایگاه دهم در زمین خودی به دست می‌آورد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x