اخبارانگلیسمسابقات 2022

پیش‌بینی آب‌وهوا برای گرندپری انگلیس

نمیتوان با قطعیت در مورد آب و هوای آخر هفته گرندپری انگلیس گفت ، هوای غیرمنتظره پیش بینی شده است.

بریتانیا هنوز هوای تابستانی را تجربه نکرده است، تعداد انگشت شماری از روزهای گرم اینجا و آنجا وجود دارد، و این روند قرار است طی سه روز در گرندپری انگلیس ادامه یابد.

این رویدادی است که لوئیس همیلتون در سه سال گذشته برنده آن بوده است، و زمانی که جورج راسل برای این فصل با مرسدس قرارداد امضا کرد، هواداران انتظار دارند که یک برد خانگی دوباره به دست بیاید.

جمعه
تمرین با احتمال تأثیر باران مواجه است زیرا ۳۰ درصد احتمال بارش باران وجود دارد.

دمای هوا در بعدازظهر فقط 17 تا 18 درجه سانتیگراد است و سرعت باد در حدود 12 مایل در ساعت و وزش تند بادهایی با سرعت 25 مایل در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

رطوبت نیز فقط کمی بیش از 50 درصد است، بنابراین طبیعتاً مشکلی وجود نخواهد داشت.

شنبه

تمرین نهایی و تعیین خط برای شرایط ابری تنظیم شده است و خورشید به سختی ظاهر می شود، حتی اگر دما یک یا دو درجه افزایش یابد و به 19 و 20 درجه برسد.

سرعت باد مجدداً معقول خواهد بود، در حدود 13 مایل در ساعت، با تندبادهای نزدیک به 30 مایل در ساعت، که با توجه به ماهیت مسطح مدار سیلورستون، می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

رطوبت تا 57 درصد افزایش می یابد اما با توجه به دمای نسبتاً پایین در طول روز، مدیریت آن آسان است.

یکشنبه

روز مسابقه می‌تواند سناریوی بسیار جالبی را ایجاد کند زیرا پیش‌بینی ترکیبی از آفتاب، ابر و رگبار وجود دارد.

دمای اواسط بعدازظهر حدود 19 درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است، اما مجدداً ۳۰ درصد احتمال رگبار وجود دارد که همه چیز را خوشایند کند.

باد عامل کمتری است، اوج آن در حدود 9 مایل در ساعت است، با تندبادها با سرعت 20 مایل در ساعت، اگرچه هنوز به اندازه ای است که نقش خود را در مواردی برای راننده در زمان نامناسب ایفا کند، در حالی که رطوبت دوباره در 55-57 درصد است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x