اخبارمرسدس

مرسدس دیگر با ماشین W13 مشکل دار خود ” فقط برای زنده ماندن نمی جنگد”

مرسدس می‌گوید دیگر با خودروی فرمول 1 W13 فعلی خود برای زنده ماندن نمی‌جنگد، زیرا به‌نظر می‌رسد به‌روزرسانی‌های جایزه بزرگ بریتانیا پتانسیل واقعی آن را باز کرده است.

مرسدس بنز خودروساز آلمانی یک سری تغییرات را برای مسابقه آخر هفته گذشته در سیلورستون ارائه کرد که با هدف ایجاد پیشرفتی که با اولین توسعه در اسپانیا انجام داد، ادامه داد.

و اگرچه تیم هنوز سرعت لازم برای مبارزه با ردبول و فراری را در شرایط مساوی ندارد، و به وضوح هنوز مشکلاتی در مسیرهای تنگ و پر دست انداز خیابان دارد، خوش بینی فزاینده ای در درون آن وجود دارد که گوشه و کنار مشکلات آن تغییر کرده است.

از آنجایی که مرسدس تمام تمرکز خود را بر روی خروج از گراز دریایی که در مرحله اولیه کمپین برای رانندگانش دردناک بود، گذاشته بود، اکنون ذهنیت آن به سمت عملکرد خالص تغییر کرده است.

اندرو شولین، مدیر مهندسی کنار پیست مرسدس بنز گفت: «در چند مسابقه اول، ما به معنای واقعی کلمه فقط برای زنده ماندن می جنگیدیم. و رانندگان برای زنده ماندن با ماشینی که کار با آن فوق العاده دشوار بود می جنگیدند.

اما ما کار شایسته‌ای انجام دادیم که امتیازات را به دست آوردیم و موقعیت‌ها را زمانی که دیگران مشکل قابلیت اطمینان داشتند به دست آوردیم.

بارسلونا برای ما مفید بود، زیرا ما چیزی داشتیم که در هر پیستی که می‌رفتیم، به دست نمی‌آمد. اما به وضوح اجرای اخیر از سه مسیر خیابانی ضعف دیگری را برجسته کرد و، صادقانه بگویم، ما فقط در حال عبور از آن هستیم: به دنبال مشکلات هستیم، و سپس سعی خواهیم کرد مهارت های مهندسی خود را برای حل آنها به کار ببریم.

اما من می‌توانم بگویم مسیری که اکنون می‌خواهیم طی کنیم به طور فزاینده‌ای روشن می‌شود. و این از نقطه نظر توسعه دلگرم کننده است.این به‌روزرسانی [سیلوراستون] اولین موردی است که ما در بارسلونا شروع به ایجاد آن کردیم».

در حالی که بیشتر تمرکز در مورد توسعه و پیشرفت مرسدس بر روی کانسپت سایدپاد صفر آن متمرکز شده است، تیم مصمم بوده است که شکل بدنه بالایی آن نقش چندانی در مشکلات اولیه فصل نداشته است.

در عوض، عامل کلیدی در این بازی، مدیریت جریان هوا در زیر خودرو و اطراف بوده است.

و در این شرایط، رویکرد آن به طور قابل توجهی در گرندپری اسپانیا بازنگری شد – حتی اگر تغییراتی که انجام داد چندان واضح نبود.

او گفت: «از نظر مفهوم خودرو، ما واقعاً ماشین خود را از زمانی که برای اولین بار شروع به کار کرد، بسیار تغییر داده‌ایم. رفتار آن بسیار بسیار متفاوت از زمانی است که برای اولین بار اجرا شد.

حتی اگر از دور به آن نگاه کنید، از نظر آیرودینامیکی کاملاً شبیه چیزی است که در دور اول داشتیم، اکنون یک جانور کاملاً متفاوت است.

شولین در پاسخ به سوال موتور اسپورت که آیا واقعاً تیم را از زمان عرضه یک مفهوم جدید می‌داند، گفت: «من فکر می‌کنم بله، ما مفهوم را در بارسلونا شاید از نظر نحوه عملکرد ماشین تغییر دادیم تا سعی کنیم پیشرفت کنیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x